Συχνές Ερωτήσεις

FAQ (Frequently Asked Questions)

1) Αφού επιλέξω το προϊόν, το οποίο θέλω να αγοράσω με ποιους τρόπους μπορώ να το εξοφλήσω; 

1. Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση

2. Πληρωμή με αντικαταβολή*

*Η υπηρεσία της αντικαταβολής έχει επιπλέον κόστος 1.5 ευρώ

2) Περίπου πόσο χρόνο θα χρειαστεί να περιμένω μέχρι να λάβω την παραγγελία μου; 

Ο χρόνος αναμονής είναι από 1-3 εργάσιμες ημέρες για προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα. Ο χρόνος αυτός υπολογίζεται από την στιγμή που γίνει η επιβεβαίωση της παραγγελίας, μέχρι την στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα στον χώρο σας. Η μεταφορά των προϊόντων πραγματοποιείται με την Γενική Ταχυδρομική.

Εάν κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο (out of stock) ενημερώνουμε τον πελάτη για διαθεσιμότητα και τον χρόνο παράδοσής του, κατόπιν της επικοινωνίας μας με τον προμηθευτή.

3) Δεν είμαι εξοικειωμένος με το Internet και φοβάμαι μήπως κάνω κάποιο λάθος. Τι γίνεται στην περίπτωση αυτή; 

Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας. Μετά από κάθε παραγγελία λαμβάνετε ένα e-mail στο οποίο βλέπετε τι ακριβώς έχετε παραγγείλει και τι τρόπο πληρωμής έχετε επιλέξει.

Αν θεωρείτε ότι έχετε κάνει κάποιο λάθος ή θέλετε να ακυρώσετε τη παραγγελία επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail (exodromio@gmail.com) ή τηλεφωνικά (2641057297) για να διορθώσουμε τη παραγγελία σας.

4) Πόσο κοστίζουν τα έξοδα αποστολής; 

Για αγορές κάτω των 50 ευρώ τα έξοδα της απλής αποστολής αφού έχει προηγηθεί τραπεζική κατάθεση είναι 3,50 ευρώ. 

Η αντικαταβολή είναι ξεχωριστή υπηρεσία με επιπλέον κόστος 1,50 ευρώ. (Σύνολο αντικαταβολής & μεταφορικών = 5 ευρώ)

Για όλη την Ελλάδα η αποστολή είναι ΔΩΡΕΑΝ για αγορές που γίνονται άνω των 50 ευρώ.

Η παραλαβή από το κατάστημά μας είναι Δωρεάν.

5) Υπάρχει φυσικό κατάστημα;

Βεβαίως! Υπάρχει το φυσικό κατάστημά μας στο Αγρίνιο, στην οδό Δημοτσελίου 27.

6) Οι προσφορές web ισχύουν και στο φυσικό κατάστημα ;

Οι προσφορές web ισχύουν αποκλειστικά για τις παραγγελίες που δίνονται στην αποθήκη του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

*Eαν βρίσκεστε στην ευρύτερη περιοχή του Αγρινίου μπορείτε να επιλέξετε στο τέλος της παραγγελίας σας “παραλαβή από το κατάστημα” και να παραλάβετε το προϊόν στην web τιμή.

7) Μπορώ να ενημερωθώ για τη διαθεσιμότητα ενός προϊόντος που είναι εξαντλημένο;

Βεβαίως! Υπάρχει σύνδεσμος για την επικοινωνία μέσα στο προϊόν που έχει εξαντληθεί ή μπορείτε τηλεφωνικά ή μέσω e-mail.

8) Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου και στο φυσικό κατάστημα;

Φυσικά! Στο τέλος της παραγγελία σου μπορείς να επιλέξεις την παραλαβή από το κατάστημα.

Επίσης, μπορείς να επιλέξεις και τον τρόπο πληρωμής (μετρητά ή πιστωτική κάρτα) στο κατάστημα.

9) Με ποιους τρόπους μπορώ να επικοινωνήσω;

Για οποιαδήποτε απορία σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με 2 τρόπους:

Α) Μέσω της Φόρμας Επαφής στο μενού Επικοινωνία.

Β) Τηλεφωνικά στο 2641057297.

Ωράριο Επικοινωνίας

Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο: 09:30 – 14:00

Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή09:30 – 14:00 & 18:00 – 21:00