Συχνές Ερωτήσεις

FAQ (Frequently Asked Questions)

1) Αφού επιλέξω το προϊόν, το οποίο θέλω να αγοράσω με ποιους τρόπους μπορώ να το εξοφλήσω; 

1. Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση

2. Πληρωμή με αντικαταβολή*

3. Πληρωμή με PayPal

*Η υπηρεσία της αντικαταβολής έχει επιπλέον κόστος 1.5 ευρώ

 

2) Περίπου πόσο χρόνο θα χρειαστεί να περιμένω μέχρι να λάβω την παραγγελία μου; 

Ο χρόνος αναμονής είναι από 1-3 εργάσιμες ημέρες για προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα. Ο χρόνος αυτός υπολογίζεται από την στιγμή που γίνει η επιβεβαίωση & αποστολή της παραγγελίας, μέχρι την στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα στον χώρο σας. Η μεταφορά των προϊόντων πραγματοποιείται με  Γενική Ταχυδρομική ή Courier Center

Εάν κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο (out of stock) ενημερώνουμε τον πελάτη για διαθεσιμότητα και τον χρόνο παράδοσής του, κατόπιν της επικοινωνίας μας με τον προμηθευτή.

 

3) Δεν είμαι εξοικειωμένος με το Internet και φοβάμαι μήπως κάνω κάποιο λάθος. Τι γίνεται στην περίπτωση αυτή; 

Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας. Μετά από κάθε παραγγελία λαμβάνετε ένα e-mail στο οποίο βλέπετε τι ακριβώς έχετε παραγγείλει και τι τρόπο πληρωμής έχετε επιλέξει.

Αν θεωρείτε ότι έχετε κάνει κάποιο λάθος ή θέλετε να ακυρώσετε τη παραγγελία επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail (exodromio@gmail.com) ή τηλεφωνικά (2641057297) για να διορθώσουμε τη παραγγελία σας.

 

4) Πόσο κοστίζουν τα έξοδα αποστολής; 

Για αγορές κάτω των 60 ευρώ τα έξοδα της απλής αποστολής αφού έχει προηγηθεί τραπεζική κατάθεση είναι 3,50 ευρώ. 

Η αντικαταβολή είναι ξεχωριστή υπηρεσία με επιπλέον κόστος 1,50 ευρώ. (Σύνολο αντικαταβολής & μεταφορικών = 5 ευρώ)

Για όλη την Ελλάδα η αποστολή είναι ΔΩΡΕΑΝ για αγορές που γίνονται άνω των 60 ευρώ.

Η παραλαβή από το κατάστημά μας είναι Δωρεάν.

 

5) Υπάρχει φυσικό κατάστημα;

Βεβαίως! Υπάρχει το φυσικό κατάστημά μας ‘‘Ηχοδρόμιο” στο Αγρίνιο, στην οδό Δημοτσελίου 27.

 

6) Οι προσφορές web ισχύουν και στο φυσικό κατάστημα;

Οι προσφορές web ισχύουν αποκλειστικά για τις παραγγελίες που δίνονται στην αποθήκη του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

*Eαν βρίσκεστε στην ευρύτερη περιοχή του Αγρινίου μπορείτε να επιλέξετε στο τέλος της παραγγελίας σας “παραλαβή από το κατάστημα” και να παραλάβετε το προϊόν στην web τιμή.

 

7) Έχω κουπόνι. Σε ποια προϊόντα μπορώ να το χρησιμοποιήσω;

Όλα τα εκπτωτικά κουπόνια θα ισχύουν μόνο για προϊόντα που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό κατάστημα μας χωρίς έκπτωση (web offer).

(Εξαιρούνται κουπόνια Ειδικών Περιστάσεων όπως Cyber Monday κτλπ όπου θα υπάρχει ενημέρωση για την περίοδο ισχύς τους.) Για οποιαδήποτε απορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

 

8) Μπορώ να ενημερωθώ για τη διαθεσιμότητα ενός προϊόντος που είναι εξαντλημένο;

Βεβαίως!  Mπορείτε τηλεφωνικά στο 2641057297 (ώρες καταστημάτων) ή μέσω e-mail στο exodromio@gmail.com

 

9) Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου και στο φυσικό κατάστημα;

Φυσικά! Στο τέλος της παραγγελία σας μπορείτε να επιλέξετε την παραλαβή από το κατάστημα.

Επίσης, μπορείτε να επιλέξετε και τον τρόπο πληρωμής (μετρητά ή πιστωτική κάρτα) στο κατάστημα.

 

10) Με ποιους τρόπους μπορώ να επικοινωνήσω;

Για οποιαδήποτε απορία σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με 4 τρόπους:

Α) Μέσω της Φόρμας Επαφής στο μενού Επικοινωνία

Β) Στο email: exodromio@gmail.com

Γ) Τηλεφωνικά στο 2641057297

Δ) Μέσω μηνύματος στο Facebook-> https://www.facebook.com/coolmerch.gr

     Μέσω μηνύματος στο Instagram-> https://www.instagram.com/exodromio_www.coolmerch.gr

 

Ωράριο Επικοινωνίας

Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο: 09:30 – 14:00

Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή09:30 – 14:00 & 18:00 – 21:00